Selvbetjeningen består hovedsageligt af 2 dele:
Bliv medlem af Øster Alling Idrætsforening
- For at deltage i Idrætsforeningens forskellige aktiviteter skal du være oprettet som medlem.
- Vi skal bruge forskellige oplysninger om dig for at kunne oprette dig som medlem. Vi skal bruge dit fulde navn, en gyldig E-mail adresse og dit CPR nr. Læs mere om cpr nr. her: https://www.forbrugerombudsmanden.dk/
- Du kan ansøge om medlemskab ved at udfylde en formular som du finder her: Selvbetjening/tilmelding
- Når du har udfyldt og sendt formularen vil du modtage en E-mail som bekræfter at vi har modtaget din anmodning.
- Vi behandler din anmodning manuelt, og der kan derfor gå op til 4 arbejdsdage før du modtager dit medlemsnummer.
- Når din anmodning er godkendt modtager du en velkomst E-mail som indeholder dit medlemsnummer og information om selvbetjeningssystemet.
- Du er oprettet som medlem når du har modtaget dit medlemsnummer.
- Du skal kun oprettes første gang du bruger systemet.
- Dit medlemsnummer er det samme så længe du ønsker at være medlem og følge Idrætsforeningens forskellige aktiviteter.
- Du skal blot tilmelde dig det ønskede hold via selvbetjeningen ved hver sæsonstart.
Tilmeld dig det/de hold du ønsker at følge når de har sæsonstart.
- Brug dit medlemsnummer og kodeord til at logge ind og tilmeld dig det ønskede hold på siden ”booking”.
- Du kan logge ind i selvbetjeningen her: Selvbetjening/login
- Det første du ser er en personlig velkomstside med en oversigt over de hold du er tilmeldt.
- På siden ”booking” finder du en liste over de aktiviteter og hold idrætsforeningen tilbyder.
- Klik på ”tilmeld” i boksen ved det hold du ønsker at følge
- Klik herefter på ”tilmeld mig!” Du vil nu se en bekræftelse på din tilmelding og modtage en E-mail om det samme.
- Du er tilmeldt et hold når du har modtaget en tilmeldingsbekræftelse på E-mail.
- I tilmeldingsbekræftelsen vil du også modtage oplysninger om betalingsfrist og betalingsmuligheder.
Hvad kan jeg ellers bruge selvbetjeningen til?
- ”Min side” er den velkomstside du ser når du først logger på. Her kan du se en oversigt over hvilke hold du er tilmeldt.
- Det er også her du kan annullere din holdtilmelding.
- ”Min side” har 2 undersider: ”min profil”
- Under ”min profil” kan du rette dine oplysninger. Det kan være du flytter eller skifter telefonnummer. Det er også her du kan ændre dit kodeord.
- Vær opmærksom på at du skal påføre dit medlemsnummer på alle betalinger til idrætsforeningen, hvis du vil være sikker på den bliver registreret til din profil.
Har du flere spørgsmål?
- Skriv til os via E-mail: oaifmedlem@gmail.com eller SMS: 23 83 25 03